کد خبر : 208141
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1402 - 15:23

به‌روزرسانی OnePlus 11 5G Oxygen OS 14 در هند منتشر می‌شود. Smart Cutout، Go Green AOD، بیشتر را به ارمغان می آورد

به‌روزرسانی OnePlus 11 5G Oxygen OS 14 در هند منتشر می‌شود. Smart Cutout، Go Green AOD، بیشتر را به ارمغان می آورد

به گزارش عمومی نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ OnePlus 11 5G دریافت به‌روزرسانی پایدار OxygenOS 14 مبتنی بر اندروید ۱۴ را در هند آغاز کرده است. این به‌روزرسانی طراحی بهبودیافته Aquamorphic، آهنگ‌های زنگ با مضمون aquamorphic، ویژگی File Dock و Smart Cutout را در کنار چندین بهبود عملکرد به گوشی OnePlus می‌آورد. این به‌روزرسانی

OnePlus 11 5G Stable Oxygen OS 14 Update Rolling Out in India; Brings Smart Cutout, Go Green AOD, More

به گزارش عمومی نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ OnePlus 11 5G دریافت به‌روزرسانی پایدار OxygenOS 14 مبتنی بر اندروید ۱۴ را در هند آغاز کرده است. این به‌روزرسانی طراحی بهبودیافته Aquamorphic، آهنگ‌های زنگ با مضمون aquamorphic، ویژگی File Dock و Smart Cutout را در کنار چندین بهبود عملکرد به گوشی OnePlus می‌آورد. این به‌روزرسانی مدیریت مجوزهای مربوط به عکس و ویدیو را برای دسترسی ایمن‌تر برنامه‌ها بهبود می‌بخشد و بهبود پایداری سیستم را ارائه می‌دهد. OnePlus 11 در فوریه امسال در هند عرضه شد. این گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام است و دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی LTPO 3.0 AMOLED با نرخ به روز رسانی تا ۱۲۰ هرتز است.

طبق یک پست رسمی در فروم OnePlus، این شرکت شروع به انتشار به‌روزرسانی پایدار اندروید ۱۴ برای گوشی‌های OnePlus 11 5G در هند کرده است. واحدهای واجد شرایط به‌روزرسانی را با نسخه سیستم عامل CPH2447_14.0.0.201 (EX01) در کشور دریافت می‌کنند.

تغییرات به‌روزرسانی OnePlus 11 5G OxygenOS 14
OxygenOS 14 مبتنی بر Android 14 طراحی Aquamorphic را با Fluid Cloud ارائه می کند که تمام جزئیات به روز را در یک نگاه نشان می دهد. این قابلیت پشتیبانی بین دستگاهی را اضافه می کند که به کاربران امکان می دهد وضعیت اتصال دستگاه های موجود در حساب خود را به سرعت بررسی کنند. OnePlus آهنگ های زنگ با مضمون Aquamorphic را در کنار بهبود صداهای اعلان سیستم به به روز رسانی کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

انتشار آگهی رایگان

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح