کد خبر : 208127
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1402 - 18:20

دنسو و میتسوبیشی الکتریک ژاپن یک میلیارد دلار در واحد کاربید سیلیکون Coherent سرمایه گذاری می کنند.

دنسو و میتسوبیشی الکتریک ژاپن یک میلیارد دلار در واحد کاربید سیلیکون Coherent سرمایه گذاری می کنند.

به گزارش عمومی نیوز و به نقل از رویترز ۱۰ اکتبر (رویترز) – Coherent (COHR.N)، تامین‌کننده اصلی مواد مورد استفاده در ایالات متحده برای ساخت تراشه‌های صنعت خودرو، روز سه‌شنبه اعلام کرد دنسو ژاپن (۶۹۰۲.T) و میتسوبیشی الکتریک (۶۵۰۳.T) یک میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خواهند کرد. در تجارت کاربید سیلیکون این شرکت. دنسو و میتسوبیشی الکتریک

A logo of Mitsubishi Electric Corp is pictured at the CEATEC JAPAN 2017 in Chiba

به گزارش عمومی نیوز و به نقل از رویترز ۱۰ اکتبر (رویترز) – Coherent (COHR.N)، تامین‌کننده اصلی مواد مورد استفاده در ایالات متحده برای ساخت تراشه‌های صنعت خودرو، روز سه‌شنبه اعلام کرد دنسو ژاپن (۶۹۰۲.T) و میتسوبیشی الکتریک (۶۵۰۳.T) یک میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خواهند کرد. در تجارت کاربید سیلیکون این شرکت.

دنسو و میتسوبیشی الکتریک هر کدام ۵۰۰ میلیون دلار در ازای ۱۲.۵ درصد سهام مالکیت غیر کنترلی در واحد Coherent، طبق توافق، سرمایه گذاری خواهند کرد.

طبق داده‌های LSEG، Coherent که لیزرها و سوئیچ‌ها را برای مدارها تولید می‌کند، دارای ارزش بازار ۴.۶۹ میلیارد دلار است و در سال مالی ۲۰۲۳ دارای ۴.۴ میلیارد دلار بدهی است.

این سرمایه گذاری بار مالی را برای Coherent که در ماه می بررسی استراتژیک تجارت کاربید سیلیکون خود را بررسی کرده بود، کاهش می دهد.

این قرارداد در راستای برنامه های این شرکت برای سرمایه گذاری ۱ میلیارد دلاری طی ۱۰ سال آینده برای توسعه تولید ویفرهای کاربید سیلیکون است که به افزایش دامنه خودروهای الکتریکی بیش از تراشه های ساخته شده با سیلیکون سنتی کمک می کند.

تراشه های ساخته شده با کاربید سیلیکون در کاربردهایی استفاده می شود که نیاز به مقدار زیادی تبدیل نیرو دارند مانند اینورترها و پیشرانه ها در خودروهای الکتریکی.

ماسایوشی تاکمی از میتسوبیشی الکتریک در این انتشار گفت: «انتظار می‌رود با افزایش بازار جهانی خودروهای الکتریکی در راستای انتقال به دنیای کربن‌زدایی، تقاضا برای نیمه‌هادی‌های قدرت SiC به طور تصاعدی رشد کند.

ماه گذشته، رویترز گزارش داد که شرکت مستقر در پیتسبورگ، پنسیلوانیا، علاقه چهار شرکت ژاپنی از جمله Hitachi Ltd (6501.T) و Sumitomo Electric Industries Inc (5802.T) را برای به دست آوردن سهام اقلیت در این تجارت جلب کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

انتشار آگهی رایگان

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح