کد خبر : 208146
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 آذر 1402 - 17:06

سامسونگ جزئیات ژست های جهانی گلکسی واچ خود را ارائه می دهد

سامسونگ جزئیات ژست های جهانی گلکسی واچ خود را ارائه می دهد

به گزارش عمومی نیوز و به نقل از گسمارنا همزمان با روز جهانی افراد دارای معلولیت (IDPD)، سامسونگ می‌خواهد به ما یادآوری کند که ساعت‌های گلکسی آن برای همه مناسب هستند، به لطف ژست‌های به اصطلاح جهانی. این ویژگی دسترسی را افزایش می دهد و به شما امکان می دهد بدون نیاز به لمس صفحه نمایش

به گزارش عمومی نیوز و به نقل از گسمارنا همزمان با روز جهانی افراد دارای معلولیت (IDPD)، سامسونگ می‌خواهد به ما یادآوری کند که ساعت‌های گلکسی آن برای همه مناسب هستند، به لطف ژست‌های به اصطلاح جهانی. این ویژگی دسترسی را افزایش می دهد و به شما امکان می دهد بدون نیاز به لمس صفحه نمایش یا قاب چرخان (یا قاب مجازی) حرکت کنید.

می توانید ویژگی Universal Gestures را در منوی تنظیمات در زیر منوی Accessibility فعال کنید. دو ژست اصلی عبارتند از “مشت بساز” و “نفوذ کردن”. اولی یک مورد را در حالی که دو بار مشت می‌کند انتخاب می‌کند، منوی Action را باز می‌کند یا حرکات جهانی را فعال می‌کند.

پینچ به آیتم هایلایت شده بعدی منتقل می شود در حالی که یک دوبار پینچ برای برجسته کردن مورد قبلی برمی گردد.

همانطور که می بینید، منوی Action بسته به برنامه یا منوی فعال، اقدامات مختلف موجود را نشان می دهد. این حرکات بسیار منظم هستند و حتی افراد بدون معلولیت نیز ممکن است آنها را مفید بدانند.

با این حال، یک گرفتاری وجود دارد. اساساً نمی‌توانید از ژست‌های جهانی استفاده کنید و Google Wallet را در Galaxy Watch خود فعال کنید. فقط در صورتی که قفل صفحه راه‌اندازی نکرده باشید، می‌توانید حرکات را فعال کنید، در حالی که استفاده از Google Pay به دلایل امنیتی واضح به قفل صفحه نیاز دارد.

همچنین شایان ذکر است که ژست های جهانی با ژست های موجود در منوی ویژگی های پیشرفته متفاوت است. آنها به شما این امکان را می دهند که به تماس ها پاسخ دهید، هشدارها را رد کنید یا یک برنامه را در حال پرواز با سایر حرکات دست راه اندازی کنید. حتی با روشن بودن قفل صفحه نیز می توان از آن ها استفاده کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 8 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

انتشار آگهی رایگان

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح