کد خبر : 208120
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مهر 1402 - 19:59

سهام Micron سقوط کرد زیرا بهبود تقاضا شروع به کندی کرد

سهام Micron سقوط کرد زیرا بهبود تقاضا شروع به کندی کرد

به گزارش عمومی نیوز و به نقل از رویترز ۲۸ سپتامبر (رویترز) – پیش‌بینی ضرر سه‌ماهه اول Micron Technology (MU.O) نگرانی‌هایی را در مورد بازیابی کند در بازارهای نهایی سازنده تراشه‌های حافظه مانند مراکز داده ایجاد کرده است و باعث کاهش بیش از ۵ درصدی سهام آن در معاملات اولیه روز پنجشنبه شد. . این

Memory chip parts of U.S. memory chip maker MicronTechnology are pictured at their booth at an industrial fair in Frankfurt

به گزارش عمومی نیوز و به نقل از رویترز ۲۸ سپتامبر (رویترز) – پیش‌بینی ضرر سه‌ماهه اول Micron Technology (MU.O) نگرانی‌هایی را در مورد بازیابی کند در بازارهای نهایی سازنده تراشه‌های حافظه مانند مراکز داده ایجاد کرده است و باعث کاهش بیش از ۵ درصدی سهام آن در معاملات اولیه روز پنجشنبه شد. .

این شرکت روز چهارشنبه پیش‌بینی کرد که زیان بزرگ‌تر از آنچه تحلیلگران انتظار داشتند و بازگشت به حاشیه ناخالص مثبت در نیمه دوم سال مالی ۲۰۲۴، دیرتر از انتظارات وال استریت برای نیمه اول.

میکرون از ظرفیت تولید خود برای تطبیق عرضه با کاهش تقاضا برای تراشه‌های حافظه که سال گذشته آغاز شد، کم استفاده کرده است، اما تحلیلگران گفته‌اند که به نظر می‌رسد موجودی مازاد در بیشتر بازارهای نهایی آن مانند گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های شخصی پاک شده است.

قیمت پایین حافظه از اوایل سال گذشته نیز به حاشیه سود میکرون آسیب زده است.

تحلیلگران Evercore ISI در یادداشتی می گویند: «مسیر بازیابی به آرامی شروع شده است.

با این حال، تحلیلگران امیدوار بودند که رونق هوش مصنوعی (AI) چشم انداز کلی این شرکت را افزایش دهد، زیرا انتظار دارد «چند صد میلیون» دلار از تراشه های پهنای باند جدید جدید خود که برای کارهای هوش مصنوعی در سال آینده درآمد دارند، افزایش یابد.

Micron همچنین در حال تلاش برای تبدیل شدن به یک تامین کننده برای غول تراشه های هوش مصنوعی Nvidia (NVDA.O) است.

این شرکت پیش‌بینی زیان تعدیل‌شده به ازای هر سهم ۱.۰۷ دلار را برای سه ماهه جاری پیش‌بینی کرده بود که تندتر از برآوردهای تحلیلگران برای زیان ۹۵ سنت به ازای هر سهم بود.

سیتی گروپ اکنون انتظار دارد که میکرون در سال مالی ۲۰۲۴ به ازای هر سهم ۱.۷۹ دلار ضرر کند، در حالی که پیش از آن سود ۹۹ سنت برآورد شده بود.

یک اصلاح در صنعت نیمه هادی ها باعث شد که سهام Micron در سال گذشته تقریباً ۵۰ درصد کاهش یابد. این ضررها تا حد زیادی جبران شده است و سهام آن در سال ۲۰۲۳ حدود ۳۶ درصد افزایش یافت زیرا سرمایه گذاران امیدوار به بهبود بودند.

نسبت قیمت به درآمد میکرون برای دوره ۱۲ ماهه آخر، به ازای هر داده LSEG، منفی ۱۶.۳ است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

انتشار آگهی رایگان

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح