کد خبر : 207958
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اردیبهشت 1402 - 20:08

شهروندان آخرین نشانی خود را به سازمان ثبت احوال کشور اعلام کنند

شهروندان آخرین نشانی خود را به سازمان ثبت احوال کشور اعلام کنند

به گزارش ایلنا از زنجان، مهدی ژاله چیان، با اعلام این خبر، گفت: افرادی که جابجا شده‌اند و محل سکونت آنان تغییر کرده، برای تغییر نشانی نیاز نیست که حضورا به ثبت احوال مراجعه کنند بلکه می‌توانند با مراجعه به سایت اداره کل ثبت احوال استان  با آدرس:  www.sabteahval.ir/zanjan و سایت سازمان ثبت احوال کشوربه آدرس: www.sabteahval.ir و

شهروندان آخرین نشانی خود را به سازمان ثبت احوال کشور اعلام کنند

به گزارش ایلنا از زنجان، مهدی ژاله چیان، با اعلام این خبر، گفت: افرادی که جابجا شده‌اند و محل سکونت آنان تغییر کرده، برای تغییر نشانی نیاز نیست که حضورا به ثبت احوال مراجعه کنند بلکه می‌توانند با مراجعه به سایت اداره کل ثبت احوال استان  با آدرس:  www.sabteahval.ir/zanjan و سایت سازمان ثبت احوال کشوربه آدرس: www.sabteahval.ir و همچنین سامانه سهیم به نشانیsahim.sabeteahval.ir  به صورت رایگان آدرس جدید محل سکونت خود را ثبت کنند.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان، ادامه داد:  نکته مهم در این خصوص این است که شهروندان می‌توانند از طریق مرورگر تلفن همراه به صورت مجازی و در کمتر از ۵ دقیقه تغییرنشانی خود را ثبت کنند.

وی، اظهار کرد: این امکان به منظور تسریع و تسهیل امور شهروندان گرامی بوده و توصیه می‌‌شود برای دریافت خدمات بهتر از دولت، شهروندان در زمان تعیین شده نسبت به ثبت تغییرات نشانی خود اقدام کنند.

مدیرکل ثبت احوال استان، در پایان، اضافه کرد: براساس قانون بودجه سال ۱۴۰۲، دستگاه‌ها موظفند آخرین استعلام نشانی افراد برای ارائه خدمات را از سازمان ثبت احول استعلام و دریافت کنند.

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

انتشار آگهی رایگان

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح