کد خبر : 208124
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 - 20:27

لایکا دوربین و چاپگر فوری Sofort 2 را معرفی کرد

لایکا دوربین و چاپگر فوری Sofort 2 را معرفی کرد

به گزارش عمومی نیوز و به نقل از گسمارنا لایکا بالاخره نسل دوم دوربین فوری خود را با نام مناسب Sofort 2 (سوفورت در آلمانی به معنای بلافاصله) عرضه کرد. این یک دنباله است که هفت سال در حال ساخت است، اما ظاهرا ارزشش را دارد. این یک لایکا از بیرون است – به خوبی

Leica announces Sofort 2 instant camera and printer

به گزارش عمومی نیوز و به نقل از گسمارنا لایکا بالاخره نسل دوم دوربین فوری خود را با نام مناسب Sofort 2 (سوفورت در آلمانی به معنای بلافاصله) عرضه کرد. این یک دنباله است که هفت سال در حال ساخت است، اما ظاهرا ارزشش را دارد.

این یک لایکا از بیرون است – به خوبی برای بخش بازار خود ساخته شده و قابل تشخیص است. در سه رنگ مشکی، قرمز و سفید عرضه می شود.

مهم ترین پیشرفت نسبت به Sofort اول این است که این دیگر فقط یک دوربین فوری نیست. اکنون این یک دوربین دیجیتال هیبریدی با سنسور CMOS 1/5 اینچی است که عکس‌های ۴.۹ مگاپیکسلی را با microSD می‌گیرد. سپس شما انتخاب می‌کنید که چه عکس‌هایی چاپ شوند.

Leica Sofort 2 همچنین یک چاپگر عکس است – می توانید تصاویری را که با تلفن خود (یا Leica خود) گرفته اید به Sofort 2 ارسال کرده و آنها را چاپ کنید. مینی فیلم رنگی Sofort را می گیرد که اندازه آن ۸۶ × ۵۴ میلی متر است.

در پشت، Sofort 2 دارای یک LCD 3 اینچی و منویی شبیه به منوی دوربین های لایکا است.

یک لنز معادل ۲۸ میلی‌متری Leica Summar f/2 در جلو وجود دارد – همان فاصله کانونی دوربین‌های لنز ثابت محبوب سری Q Leica. حداقل فاصله فوکوس لنز ۱۰ سانتی متر است. همچنین یک فلاش در جلو وجود دارد – یکی از اجزای اصلی دوربین فوری.

Leica Sofort 2 در تاریخ ۹ نوامبر با قیمت ۳۸۹ یورو / ۳۸۹ دلار – بیشتر از Instax Evo محبوب فوجی فیلم است، اما این یک لایکا است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

انتشار آگهی رایگان

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح