کد خبر : 208072
تاریخ انتشار : شنبه 31 تیر 1402 - 20:06

مشاهده خرس‌های قهوه‌ای در حال انقراض توسط محیط‌بانان الموت

مشاهده خرس‌های قهوه‌ای در حال انقراض توسط محیط‌بانان الموت

به گزارش ایلنا، مهدی طاهری گفت: مامورین یگان حفاظت محیط زیست اداره کل و الموت شرقی در پی عملیات گشت و کنترل نسبت به تصویربرداری از دو قلاده خرس در ارتفاعات منطقه حفاظت شده الموت موفق شدند. فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین افزود: گزارشات مردمی و مشاهدات مامورین  اجرایی ما از وجود خرس

مشاهده خرس‌های قهوه‌ای در حال انقراض توسط محیط‌بانان الموت

به گزارش ایلنا، مهدی طاهری گفت: مامورین یگان حفاظت محیط زیست اداره کل و الموت شرقی در پی عملیات گشت و کنترل نسبت به تصویربرداری از دو قلاده خرس در ارتفاعات منطقه حفاظت شده الموت موفق شدند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین افزود: گزارشات مردمی و مشاهدات مامورین  اجرایی ما از وجود خرس در منطقه حاکی از آن است  که این منطقه  مامن و زیستگاه فوق العاده مناسبی برای این گونه در کشور هستند.

این مسئول یادآور شد: اکولوژی منحصر به فرد، تنوع گیاهی، در این منطقه بهترین شرایط را برای زیست گونه‌های جانوری نظیر پلنگ، بزکوهی، خرس قهوه‌ای و سایر جانداران فراهم کرده که به جرات می‌توان گفت در کشور بی‌نظیر است.

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

انتشار آگهی رایگان

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح