کد خبر : 208129
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1402 - 18:09

مشخصات کلیدی صفحه نمایش سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ فاش شد

مشخصات کلیدی صفحه نمایش سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ فاش شد

به گزارش عمومی نیوز و به نقل از گسمارنا گزارش جدیدی که از یک منبع معتبر برای افشای اطلاعات مربوط به سامسونگ منتشر شده، حاکی از آن است که این شرکت گلکسی اس ۲۴، اس ۲۴ پلاس و ۲۴ اولترا را از نظر نمایشگر به هم نزدیکتر خواهد کرد. ظاهراً غول فناوری کره ای تصمیم

Samsung Galaxy S24 series' key display specs revealed

به گزارش عمومی نیوز و به نقل از گسمارنا گزارش جدیدی که از یک منبع معتبر برای افشای اطلاعات مربوط به سامسونگ منتشر شده، حاکی از آن است که این شرکت گلکسی اس ۲۴، اس ۲۴ پلاس و ۲۴ اولترا را از نظر نمایشگر به هم نزدیکتر خواهد کرد. ظاهراً غول فناوری کره ای تصمیم گرفته است که جدیدترین و بهترین فناوری خود را در هر سه مدل بگنجاند، نه فقط Ultra که در سال های گذشته معمول بود.

مشخصات کلیدی صفحه نمایش سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ فاش شد
پست روی X (که قبلاً توییتر نامیده می شد) نشان می دهد که هر سه مدل دارای صفحه نمایش LTPO، M13 با حداکثر روشنایی ۲۵۰۰ نیت هستند. تاکنون فقط اعضای Ultra دارای پنل LTPO بودند و می توانستند به روشنایی بالاتری برسند.

برای نسل بعدی تنها تفاوت وضوح صفحه نمایش گلکسی اس ۲۴ وانیلی و مشخصاً اندازه این سه خواهد بود.

این بدان معناست که نرخ تازه سازی متغیر سرانجام در مدل های غیر Ultra در دسترس خواهد بود، اما حداکثر روشنایی ۲۵۰۰ نیت احتمالاً به توانایی پانل ها برای افزایش روشنایی هنگام پخش محتوای سازگار با HDR اشاره دارد. با این حال، این ارزش بسیار چشمگیر است.

این یک تغییر در استراتژی است زیرا گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس همچنان گوشی های پرچمدار محسوب می شوند، بنابراین بهترین چیزهایی را که سامسونگ در جهان حس می کند ارائه می دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

انتشار آگهی رایگان

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح