لیکا (Lyca) به منظور تمرکز بر بازارهای آفریقایی، تعداد کارکنان دفتر مرکزی خود در لندن را به ۴۸ نفر کاهش می دهد.

عملیات لندن گروه Lyca به عنوان بخشی از یک سازماندهی مجدد برای سادهسازی عملیات تجاری، کاهش هزینهها و بهبود رشد جهانی، به یک تیم اسکلتی ۴۸ نفره برای رسیدگی به مسائل نظارتی و انطباق کاهش مییابد. Lyca در حال رایزنی با حدود ۳۰۰ کارمند در مورد تعدیل نیرو است. نیروی کار بریتانیا به یک تیم
عملیات لندن گروه Lyca به عنوان بخشی از یک سازماندهی مجدد برای سادهسازی عملیات تجاری، کاهش هزینهها و بهبود رشد جهانی، به یک تیم اسکلتی ۴۸ نفره برای رسیدگی به مسائل نظارتی و انطباق کاهش مییابد.
Lyca در حال رایزنی با حدود ۳۰۰ کارمند در مورد تعدیل نیرو است. نیروی کار بریتانیا به یک تیم اصلی حدود ۴۸ نفره کاهش خواهد یافت و بر عملیات انطباق و مالی که نیاز به حضور محلی دارند تمرکز می کند. سایر توابع از مراکز خدماتی یا مراکز جهانی تازه تأسیس مدیریت خواهند شد.
این تحول بر تقویت حضور خود در آفریقا، به ویژه در بازارهای موجود مانند اوگاندا، از طریق Lyca MNO خود تمرکز دارد. این شرکت همچنین قصد دارد به کشورهای بیشتری گسترش یابد و برندهای دیجیتال جدیدی را در اسپانیا و ایالات متحده راه اندازی کند.
Lyca با گسترش مراکز خدمات فعلی و ایجاد مراکز جدید، خدمات تجاری جهانی خود را ادغام خواهد کرد. عملیات خاص هر کشور به منظور افزایش کارایی و رقابت پذیری به یک “سازمان کم حجم تر و متمرکز بر فروش” تبدیل خواهد شد.
گروه Lyca در حال بررسی عملیات خود برای شناسایی فرصت هایی برای رشد، ساده سازی عملیاتی و صرفه جویی در هزینه است. کارایی های حاصله در گسترش بازار و ابتکارات متمرکز بر مشتری دوباره سرمایه گذاری خواهد شد.
پریمانانتان سیواسامی، معاون رئیس گروه Lyca، گفت: “سازماندهی مجدد استراتژیک Lyca یک گام جسورانه رو به جلو است و تضمین می کند که ما در ارائه راه حل های مخابراتی مقرون به صرفه و با کیفیت بالا به مشتریان خود در سطح جهانی پیشرو باقی می مانیم.” این تغییر پارادایم کارایی ما را افزایش می دهد و توانایی ما را برای انطباق با یک صنعت به سرعت در حال تغییر تقویت می کند و در نهایت به نفع مشتریان، شرکا و کارمندان ما خواهد بود.”
Lycamobile با چالش های مهمی در رابطه با بدهی های مالیات بر ارزش افزوده مواجه شده است. این مسائل ناشی از نحوه برخورد مالیات بر ارزش افزوده با بسته های مشتری است که شامل داده، تماس و سهمیه متن است. Lyca استدلال کرد که مالیات بر ارزش افزوده فقط باید زمانی اعمال شود که مشتریان از این سهمیه ها استفاده می کنند. با این حال، یک دادگاه مالیاتی در جولای ۲۰۲۴ به نفع HMRC حکم داد و تعیین کرد که مالیات بر ارزش افزوده در زمان فروش، صرف نظر از میزان استفاده، قابل پرداخت است. این حکم بسته های فروخته شده در طول هفت سال را تحت تأثیر قرار می دهد، با مالیات بر ارزش افزوده مورد اختلاف به مبلغ ۵۱ میلیون پوند.
منبع:mobilenewscwp
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰