کد خبر : 208148
تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1402 - 22:10

تبلت آنر ۹ دارای صفحه نمایش ضد تابش نور، اسنپدراگون ۶ نسل ۱ و پشتیبانی از قلم است

تبلت آنر ۹ دارای صفحه نمایش ضد تابش نور، اسنپدراگون ۶ نسل ۱ و پشتیبانی از قلم است

به گزارش عمومی نیوز و به نقل از گسمارنا آنر تبلت ۹ را در کنار ۹۰ GT معرفی کرد. تخته سنگ میان رده جدید دقیقاً مصرف چند رسانه ای و تولید محتوا را هدف قرار داده است. این تبلت دارای بدنه تمام فلزی نازک و سبکی است – ضخامت آن ۶.۹۶ میلی متر و وزن آن

The Honor Tablet 9 has an anti-glare display, Snapdragon 6 Gen 1 and pen support

به گزارش عمومی نیوز و به نقل از گسمارنا آنر تبلت ۹ را در کنار ۹۰ GT معرفی کرد. تخته سنگ میان رده جدید دقیقاً مصرف چند رسانه ای و تولید محتوا را هدف قرار داده است.

این تبلت دارای بدنه تمام فلزی نازک و سبکی است – ضخامت آن ۶.۹۶ میلی متر و وزن آن ۵۵۵ گرم (۵۵۹ گرم در نسخه Soft Light)، است. می‌توانید تبلت آنر ۹ را در رنگ‌های سفید، آبی یا خاکستری و ۸ گیگابایت با ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی یا ۱۲ گیگابایت با ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی داشته باشید.

تراشه مسئول Snapdragon 6 Gen 1 است – یک SoC کارآمد ۴ نانومتری با یک پردازنده هشت هسته ای (۴x Cortex-A78، ۴x Cortex-A55).

تبلت آنر ۹ دارای صفحه نمایش ضد تابش نور، اسنپدراگون ۶ نسل ۱ و پشتیبانی از قلم است.
در جلو صفحه نمایش ۱۲.۱ اینچی IPS LCD با وضوح ۲۵۶۰×۱۶۰۰ پیکسل و روشنایی ۵۰۰ نیت است. این پنل از حکاکی شیشه ای ضد تابش استفاده می کند تا تا ۹۸٪ از انعکاس ها را از بین ببرد. برای راحتی بصری از موسسه مناقصه برنده تایید شده است و دارای فاصله TÜV Rheinland برای عدم انعکاس، نور آبی کم و بدون سوسو زدن است.

تبلت آنر ۹ دارای صفحه نمایش ضد تابش نور، اسنپدراگون ۶ نسل ۱ و پشتیبانی از قلم است.
می‌توانید تبلت آنر ۹ را با محافظ صفحه‌نمایش کاغذ مانند آنر به نام Soft Light خریداری کنید. نوشتن و کشیدن روی صفحه نمایش با قلم را لذت بخش تر می کند. برنامه Honor’s Notes از صدا به متن پشتیبانی می کند و دارای الگوهایی برای طراحی است.

اعتبار صوتی در این تبلت قابل توجه است – شما ۲ میکروفون و ۸ (بله، هشت) بلندگو برای صدای فراگیر واقعی دریافت می کنید. Honor با نرم‌افزاری با الگوریتم بهبود صدا که خود توسعه یافته است که می‌تواند نویز را سرکوب کند و صداها را حتی از یک ضبط برجسته کند، فراتر رفته است.

تبلت آنر ۹ دارای صفحه نمایش ضد تابش نور، اسنپدراگون ۶ نسل ۱ و پشتیبانی از قلم است.
در نهایت، تبلت آنر ۹ دارای باتری ۸۳۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ ۳۵ واتی است و سیستم عامل آنر MagicOS 7.2 مبتنی بر اندروید ۱۳ را اجرا می کند.

تبلت ۹ امروز با قیمت ۱۵۹۹ یوان (۱۸۶۰۰ INR) به فروش می رسد و ۱۰۰ یوان تخفیف دارد. مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی ۱۶۹۹ یوان (۱۹۸۰۰ INR)، ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی ۱۹۹۹ یوان (۲۳۸۰۰ INR) و ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی ۲۱۹۹ یوان (۲۶۲۰۰ INR) است. Honor هشدار می دهد که تعداد محدود است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

انتشار آگهی رایگان

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح