کد خبر : 208156
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 فروردین 1403 - 12:24

دارن وایس در اولین تریلر فیلم بیلیارد تریلر «Break» وارد سالن استخر می شود

دارن وایس در اولین تریلر فیلم بیلیارد تریلر «Break» وارد سالن استخر می شود

  به گزارش سایت دانلود فیلم و به نقل از برخورد دهنده بریک جدیدترین فیلم درام ورزشی و هیجان انگیز با محوریت دنیای بیلیارد است و کالایدر مفتخر است که اولین تریلر این فیلم جدید را به طور اختصاصی برای خوانندگان خود به ارمغان بیاورد. بازیگران بااستعدادی در فیلم بریک حضور دارند، از جمله دارن

 

به گزارش سایت دانلود فیلم و به نقل از برخورد دهنده بریک جدیدترین فیلم درام ورزشی و هیجان انگیز با محوریت دنیای بیلیارد است و کالایدر مفتخر است که اولین تریلر این فیلم جدید را به طور اختصاصی برای خوانندگان خود به ارمغان بیاورد.

بازیگران بااستعدادی در فیلم بریک حضور دارند، از جمله دارن وایس، که برای نقش‌هایش در فیلم‌های «مرد داخلی» و «سرباز حلبی» شناخته شده است؛ ویکتور راسوک از سریال‌های «شک معقول» و «نانوا و زیبا» نتفلیکس؛ جف کابر از سریال‌های «مردگان متحرک» و «فرزندان آشوب»؛ و کالب امری که در سریال‌های «دختران خوب» و «شکارچیان» نقش آفرینی کرده است. همچنین بازیگرانی مانند پاتریشیا بلچر، برایدن برونر، اوریا شلتون، وندی براون، سوزان باراکا و بازیگر تازه‌کار پترا سی. ماتسون در این فیلم حضور دارند.

 

این فیلم به کارگردانی ویل ورنیک، که احتمالاً بیشتر برای کارش روی فیلم «دنبال من بیا» شناخته می‌شود، داستان جذاب و مهیجی را روایت می‌کند که با روحیه نودوستانیِ آثاری مانند «بیست و یک» و «۸ مایل» همخوانی دارد. بیل گونتزلر، معاون رئیس بخش خرید گراویتاس ونچرز، به روایت تأثیرگذار و عمق احساسی فیلم به عنوان دلایل اصلی خرید آن توسط گراویتاس اشاره کرد. علاوه بر آن، برنامه‌هایی برای نمایش فیلم بریک به خریداران بین‌المللی در بازار فیلم اروپا در برلین وجود دارد که نشان‌دهنده چشم‌انداز وسیع‌تری برای اکران جهانی فیلم است. ورنیک بر اساس فیلمنامه‌ای که با دایکگا هادنوت و اسپنسر مندل نوشته است، کارگردانی می‌کند. این فیلم توسط جان ایاردی و بو یانگ‌بلاد از کمپانی «شوداون پروداکشنز» تهیه شده است، جیسون فیلیپس و نانسی لئوپوردی هم‌تهیه‌کننده و فیلیپ شالتز، آکشای شاه و پل وینبرگ تهیه‌کنندگان اجرایی هستند.

بریک بر زندگی الی، با بازی وایس، تمرکز دارد. الی یک مرد جوان در اوایل دهه بیست زندگی‌اش است که با فشارهای تأمین مخارج خانواده و مقابله با چالش‌های شخصی خود دست و پنجه نرم می‌کند. زندگی الی زمانی تغییر می‌کند که او وارد دنیای سالن‌های بیلیارد دیترویت می‌شود و میراث پدرش را به عنوان یک اسطوره این بازی کشف می‌کند. این افشاگری او را به سفری برای خودیابی سوق می‌دهد و او را با پیچیدگی‌های بازی و هویت خودش روبرو می‌کند. 

 

چرا ویل ورنیک می‌خواست فیلم «بریک» را بسازد؟

ویل ورنیک گفت: «وقتی جان و بو پروژه را برای من آوردند، بلافاصله از ایده ساختن فیلمی شبیه این هیجان زده شدم. فیلمنامه حس بسیار دهه ۹۰ را داشت. بلافاصله توانستم تکه هایی از خودم را در الی ببینم. 

وقتی جوان بودم توسط پدرم به استخر معرفی شدم و در دانشگاه خیلی بازی می کردم. این دنیایی است که من همیشه مجذوب آن بوده‌ام، و یک داستان منحصر به فرد پدر و پسر. من بسیار به این فیلم افتخار می‌کنم و برای اکران گراویتاس بسیار هیجان‌زده هستم.» 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

انتشار آگهی رایگان

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح